duminică, 20 februarie 2011

Un truc pentru dezvoltarea popularităţii prin linkuri

Cu cât ne ocupăm mai mult cu popularizarea prin linkuri, cu atât va fi mai grea procurarea backlinkurilor, pentru că sursele pur şi simplu se epuizează.

În acest caz am obiceiul să folosesc un truc, care este de la sine înţeles, dar totuşi prea puţină lume îl foloseşte din experienţa mea.

Nu este mare lucru, pur şi simplu studiez backlinkurile concurenţei, şi pe baza acestora încerc să fac rost de backlinkuri noi.

Concurenţa probabil a primit backlinkuri de la pagini relevante, de la care şi eu aş putea să primesc backlinkuri, dar până acum nu m-am gândit la aceasta.

Studierea concurenţei are două avantaje:

E bine să ştii despre paginile concurente că de ce au ajuns acolo unde au ajuns şi pe aceasta o putem deduce studiind parteneriatul şi backlinkurile lor.

Paginile web, care se referă la concurenţa noastră sunt potenţialii noştrii parteneri pentru schimburi de linkuri.
Fazele acestei abordări:

Depistarea concurenţei
Ca să studiem backlinkuri trebuie să ştim care sunt paginile care urmează a fi verificate. Pentru aceasta pur şi simplu să facem o căutare Google după cuvintele noastre cheie şi să alegem cele mai puternice pagini concurente. Cu cât alegem mai multe pagini cu atât avem şanse mai mari să procurăm backlinkuri noi, dar cu atât vom avea mai multă muncă.

Adunarea backlinkurilor
De exemplu alegem 5 pagini. Să căutăm backlinkurile lor cu ajutorul comenzii "link:[pagină]" introdusă în linia de comandă a motorului de căutare Google. Să adunăm toate rezultatele.

Studierea backlinkurilor
Nu numai linkul propriu-zis ne interesează ci şi caracteristicile lui, de exemplu valoarea PageRank a paginii sursă a backlinkului, cuvintele cheie folosite în textul backlinkului. De aceea backlinkurile merită studiate unul câte unul, mai ales că deja la începutul studierii lor ne dăm seama, dacă avem şanse ca să colaborăm cu pagina lor sursă sau nu.
Bineînţeles că nu trebuie studiate paginile cu care deja colaborăm. Proprietarii de obicei cunosc aceste pagini.

La finalizarea muncii vom avea multe informaţii importante despre concurenţii noştri (de la care merită să învăţăm, mai ales dacă sunt în faţa noastră), pe lângă aceasta procurăm şi noi backlinkuri.

Volumul muncii este enorm de mare, dar merită făcut pentru că altfel nu putem să avansăm. Pe de altă parte eu deja la începutul popularizării prin linkuri fac acest studiu, în primul rând pentru evaluarea concurenţei.

În cazul dacă 5 pagini concurente fiecare are câte 500 de backlinkuri, atunci 5x500=2500 backlinkuri trebuie studiate, ceea ce este o muncă enormă. (În general paginile au mai multe backlinkuri). Această muncă poate să dureze săptămâni întregi dacă dorim să studiem toate amănuntele, dar minut cu minut devenim mai puternici, şi mărim şansele noastre de a învinge concurenţa.


Articol preluat de pe Seowebtools.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu