joi, 6 ianuarie 2011

Cercetările din mediul online ajută companiile de e-commerce

Pentru ca o afacere să fie de succes, managerii au nevoie de informații corecte despre piață şi strategii de management eficiente. Informațiile pot fi obținute din diferite surse, însă, este important ca ele să fie relevante. Astfel de informații pot fi obținute în urma studiilor de piață.

Debo.ro dorește să ofere clientilor săi serviciile pe care aceștia și le doresc. Pentru a răspunde nevoilor pe care le au clienții magazinului online de electronice, Debo.ro a aplelat la serviciile iVox, un site profesionist care realizează sondaje de opinie.

Clientul fiind punctul de interes pentru Debo.ro, este justificată preocuparea companiei pentru ceea ce înseamnă preferinţe, necesităţi şi dorinţe ale acestuia.

Prin intermediul studiului pe care îl realizează alături de iVox, Debo.ro dorește să afle care este gradul de cunoaştere al firmei, ce îi nemulţumeşte sau îi atrage pe cumpărătorii din mediul on-line şi nu numai, ce se poate îmbunătăţi în relaţia cu clienţii și care sunt avantajele care ar trebui promovate mai mult în cadrul pieţei de e-commerce.

Participantii la sondaj au șansa de a câștiga un televizor LCD LG 32 LD 450 oferit de Debo.ro.

”Am apelat la serviciile iVox deoarece considerăm importantă părerea pe care o au utilizatorii din mediul online despre piața de e-commerce în general și despre Debo.ro în mod specific. Suntem convinși că în urma acestui sondaj, rezultatele pe care le vom primi, împreună cu interpretarea lor, ne vor oferi un punct de reper în dezvoltarea strategiilor de business. În plus, acest sondaj reprezintă pentru noi o modalitate de promovare, fapt ce nu poate fi decât dezirabil pentru orice companie” declară Alina Vicol, PR Specialist Debo.ro.

articol preluat de pe Antena3.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu